lördag 18 december 2010

Vilken dag =)

Idag var Andreas syster här o hälsade på :) Trevligt! Blev kanske lite småstressigt på slutet men tror hon kom med sitt flyg som hon skulle. Var in en sväng på jobbet, där hade de en väldigt lång kö. Stackars dem. Hittade inga ringar där iaf. Så nu börjar jag förlika mig med att de är borta :( Får vara utan fram tills jag sparat ihop till nya samt fött Sixten. Fingrarna har ju börjat samla på sig lite vätska så lika bra att vänta med inköp av nya.

Drömt om ringarna de få timmar jag sov i natt. Börjar tro att de är stulna. De finns inte här hemma, om de finns här tycker jag att de ska ta o komma fram. Blir ju ledsen ju! :/

Annars har det varit en rätt bra dag. Jag och Andreas åt lite julmiddag och Andreas fick sin sista julklapp för året. Tror han blev nöjd :) Pratat lite med mommie och hört Zoe låta som en griskulting :)

Ska nog sova strax, bara kolla runt på nätet lite först :)
Nattis.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Va roligt å komma å träffa er å se hur fint ni har fått! får komma upp snart igen och stanna lite längre:) Jag kom i god tid till flyget så det gjorde inget.Vi hann ju få i oss god mat å god kaka ändå:)hoppas ringarna dyker upp!! Kram!

Viola Vamp sa...

Jag har själv tappat bort mina ringar sisådär sju gånger, just när jag suttit i soffan och liksom känt att det blivit för svettigt med dem. Varje gång de försvunnit har jag haft grym ångest och trott att de har blivit stulna, tappade i en avloppsbrunn, slängda i sopkorgen (jag är rätt disträ mellan varven och har tidigare råkat kasta pengar där) eller liknande. Varje gång har de dock kommit tillbaka och då har de legat i ett stearinljus(!), i småskålar, på bänken vid spisen, i soffan(!), längs en list på golvet, under badkaret(!) och på en matta.
Jag är helt övertygad om att dina kommer att återkomma också! :) De ligger säkerligen där ni redan har tittat fler gånger tidigare.

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

ja jag hoppas oxå att de ska komma tillbaka men verkar ganska kört.. får väl se om de dyker upp längre fram men nu har vi städat hela lägenheten och inga ringar fann vi :(