lördag 18 december 2010

Ringar

Det är ett mysterium. Jag är nästan till 100 % säker att jag tog av mig mina ringar när jag satt i soffan. Men lite senare blev jag sådär paff över att jag inte hade dem på mig. Vart är mina ringar? Vi har letat och letat här hemma. Inga ringar. :( Hade jag dem på mig hem? Är de på jobbet? Ja egentligen borde jag strunta i det och sova. Finns de här hemma kommer de väl fram. Men icke! Min hjärna maler på och gör mig sömnlös. Sov i 3 timmar och då drömde jag om ringarna. suck. Bara klockan blir sju ska jag ringa jobbet o se om de finns där. Lär väl åka dit o leta lite oxå. Kan bara säga att jag blir så trött på mig själv. Hur svårt kan det vara att hålla koll på 2 st ringar?

2 kommentarer:

lady thirty sa...

hoppas att du har hittat dina ringar!

kram
Maria

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

ja det verkar hopplöst just nu men jag hoppas fortfarande :)