torsdag 12 juni 2008

tradera & tubklänning från Gina Tricot

Sådär då har man ett par till converse hemma, köpte de här för ett tag sen men de skickades från usa så det tog lite tid samt att de hamnade på företagsservice eller vad det heter.. i storängen, gick dit idag och hämtade ut dem iaf.

Var skosnören med nautical stars i dem men jag gillar inte sådär pråliga skosnören så de la jag ut på tradera.
Ska lägga ut en korsett där om ett tag också, måste orka fota och allt det där först.

Vann en auktion på tradera idag, jag var besatt och bara skulle ha den där klänningen. Så den blev lite dyr med tanke på vad den kostar att köpa i butik. Fast nu är det ju så att den är slut överallt där jag letat. Men nu är en av dem min :) Den är mörkblå med vita prickar, passar mig perfekt !

Nu på kvällen har jag mest varit hemma och städat ihop här, tror min bror Petter kommer hit i helgen så det var bara o ta och plocka ihop lite. när det blir städat så märks det att jag måste fixa nån fin tavla till köksdelen, det är lite tomt över bordet. Skulle vilja ha nån 50-tals aktig tavla, får ge mig ut på eBay och leta =) Måste även leta fler tattoo-relaterade tavlor till vardagsrummet.

Ska nog lägga mig snart för imorse var jag så tött att ajg missade tåget och kom 27 minuter föresent till jobbet :/ Inte bra Maria!

Inga kommentarer: