torsdag 12 juni 2008

Blanda och se vad som gäller för dig!

Bara så du vet så avslöjar din playlist allt om dig!

Hur gör man?


" Sätt på shuffle på din mobil, Ipod, dator eller whatever och skriv in den låt som kommer upp under varje fråga nedan och se om det stämmer. " - Devil Doll

1. Hur mår du idag? Waiting for Something to Happen (Monster) - ja faktiskt känns det lite så
2. Kommer du komma långt i livet? A Man Out of Me (Weeping Willows) - Hmm låter inte så bra..
3. Hur ser dina vänner på dig? Read What's in My Heart ( The Louvin Brothers) - Tja varför inte..
4. Kommer du gifta dig? Admit Defeat (Franky Lee) - kanske?
5. Vilken är ditt livs themesong? Pajas påTimlön (Pengabrosan) - Hahaha klockrent!
6. Vad är ditt livs historia? Just Another Summer (Moneybrother) - Mja det stämmer ..
7. Hur är skolan/jobbet för dig? Disconnected (Weeping Willows) - Grymt! :D
8. Hur kan du komma framåt i livet? I'm So Lonesome I Could Die (Johnny Cash) - Fy tusan :(
9. Hur kommer morgondagen att vara? Beside You in Time (Nine Inch Nails) - jaha..
10. Vad är det bästa med dina vänner? Looking for a Fight (Monster) - Haha nää det vill jag ju inte..
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Baby I'm Drunk ( Revrend Horton) - Ja det är ju midsommar :P
12. Vilken sång beskriver dig bäst? She's Everywhere Now she's Gone (Monster) - I wish, jag är lat..
13. Hur är det med ditt liv? In the Ghetto (Dolly Parton) - jää jag bor ju i Fisksätra ;)
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? D-I-V-O-R-C-E (Dolly Parton) - Fy fan va hemskt :(
15. Hur ser världen på dig? If I Could See You One More Time (Weeping Willows) - ojdå..
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Quiet Nights (Stan Getz & Astrud Gilberto) - va tusan oxå..
17. Vad tycker dina vänner om dig? No Lies That Small (Franky Lee) - jaha?
18. Har du en djup och mörk hemlighet? The Hand That Feed (nine Inch Nails) - haha ja jag erkänner jag är en feeder ;)
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Today (the Louvin Brothers) - bara ibland verkar det som..
20. Hur kan du göra dig själv glad? If You Love Me, Stay Away (The Louvin Brothers) - hmm svårt att undvika mig själv..
21. Kommer du någonsin ha barn? Pretty, Superfical (Monster) - ???
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Call Me Anything (Weeping Willows) - ooh en bad boy ;)
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Spider pig ( Homer Simpson) - Hehe o glöm inte det!
24. Några tips från dig? Det Blir Ingen Dans (Pengabrosan) - tralalalala
25. Hur kommer du att bli ihågkommen? Cheek to Cheek (sahara Hotnights) - bättre än slampig iaf ;)
26. Vilken är din danssång? Childish Love (The Louvin Brothers) - åh jag som knappt dansar :/

Hittade denna hos Devil Doll och jag är ju en sucker för olika test och liknande så självfallet var jag tvungen att testa denna också :D

Inga kommentarer: