lördag 14 juni 2008

Nattis

Oj så skönt med helg, även fast jag jobbar på söndag. Imorgon ska jag vara hemma och pyssla.
Min bror P och en kompis till honom kommer hit imorgon då de ska på festival här i Sthlm, så de ska få sova här.
Ska kolla om jag har en till madrass i förrådet imorgon.

Har inte gjort mycket sen jag kom hem idag, mest surfat runt på eBay. Var in på Vila idag och såg ett par fina shorts, ska ta och testa dem nån dag o se om jag passar i dem :) Jobbar ju sent nästa vecka så jag hinner inte före eller efter jobbet, får bli en shopping-lunch nån dag :)

Ska nog lägga mig snart, är rätt trött efter att ha gått  upp vid kl 5 hela veckan.
Mysigt att kunna ligga och läsa lite innan man somnar.
Ska köpa Camilla Läckbergs senaste snart fast funderar på att spara den till semestern börjar så man verkligen kan sträckläsa den :D

Natti natt

Inga kommentarer: