torsdag 29 maj 2008

flytt?


mitt nya hem???


Imorse när jag insåg att jag skulle missa tåget så kollade jag min hyresvärds hemsida och hoppsan hejsan där fanns en uuunderbar 1:a vid Globen. Den ligger precis mitt emot Globen, vilket kan vara negativit men läget är ju toppen med nära till city och till jobbet. Då får man stå ut med lite trafik utanför. Det finns dessutom tvättmaskin och torktumlare i lägenheten samt att det är trägolv, fatta vilken dröm! Det är inflytt den 1 september även det helt perfekt. Så nu väntar jag på att de ska höra av sig. Hoppas jag var först på den lägenheten. Hoppas hoppas hoppas HOPPAS! Jag vill flytta! Vet att jag inte ska hoppas för mycket men åh vill så gärna ha den. Spelar ingen roll att den kostar 4600 i månaden och bara är på 37 kvm.

Inga kommentarer: