torsdag 29 maj 2008

klassfest & bäbisgos


Mockfjärds centrum aka Hea


Hmm kom just på att det är ta mig tusan Mockfjärdsdagen nästa helg och jag ska ju hem till Mockis då :D Ska bli så kul att träffa Malin och de andra. Är ju en klassfest på lördagen, ska bli spännande att se vilka som kommer. Måste fixa lite vin och mat till den kvällen men måste även hitta en present till Iris och Alfons. Får ta och kolla lite nu i helgen. Hmm kanske skulle ha gått till Sivletto och kollat om de hade några söta barnkläder men orkade inte åka dit idag. De hade ju öppet till kl 21 så det hade ju varit bra men latmasken i mig orkade inte. 

Alfons är så himla söt, han härmar sina föräldrar mycket och har tydligen fattat det där med hur man pratar i telefon. Ska bli kul att se vad för tjej Iris blir. Det är skoj att vara faster synd bara att de bor i Falun och att jag inte kan träffa dem så ofta. Men är alltid kul när man äntligen kan åka upp och hälsa på. Älskar min familj hur mycket som helst, de är toppen!

Inga kommentarer: