torsdag 29 maj 2008

Så levde de lyckliga i alla sina dagar..


1996


.. usch det är fulla (gymnasie)studenter överallt idag. mkt obehagligt! Såg massor av killar som var sjukt fulla redan kl 17, lär ju inte vara så skoj för dem imorgon ;) Är väldigt glad över att ha allt det där bakom mig, långt bak.

Sitter hemma i sängen och är helt slut, känns som fredag i min kropp men insåg att det var en dag till kvar o jobba. Jag har dessutom gått med på att jobba tre timmar på lördag, självfallet får jag övertid för dessa tre timmar. Jag är för snäll! Egentligen vill jag inte men samtidigt vet jag att min kommande lön inte bli sådär jättebra så lika bra att jobba lite extra då, även om det skulle vara trevligare att vara hemma och göra ngt skoj.

Har shoppat tapet idag så nu kan jag testa och piffa till min byrå och garderober.

Nää känner mig trött trött trött.

Inga kommentarer: