lördag 5 april 2008

vågit hår & nokia 5310



image282

Jag är så himla sugen på vågit/lockigt hår. Är lite jobbigt att locka det hela tiden men vågar nog inte permanenta det. Vore inte så kul om det blev fult eller 80-tals lockigt ;)  Haha det vore en mardröm!!!

image283

Min nya mobil med hörlurar som har en instruktion på baksidan som visar hur man ska få ner dem i fodralet igen. Jag får inte ens ur dem ;) Det är segt att vänta på laddning av mobilen. Fast lika bra att göra det ordentligt.

Har deklarerat nu, tyvärr hade de missat en inkomst jag hade så det jag får tillbaka minskade med ca 1000 kr :( Lite trist men men så är det. Är ju ändå bra att man får flera 1000 kr tillbaka :)

Som de flesta vet vill jag ju flytta, står på kö på några lägenheter men problemet är att inflyttningsdatumet är den 1/5. Jag har inte råd med dubbla hyror i 3 månader :( Iofs lär jag inte få nån av dem men iaf, trist att de enda lägenheterna man hamnar på en helt ok plats ( plats 25 just nu) så är det svårt o ta dem om man skulle bli erbjuden. Jag får nog bo kvar här och hålla koll på min hyresvärds hemsida och hoppas att en liten 2:a i sköndal dyker upp snart :)

Ska ta och laga lunch nu, blir miniköttbullar o makaroner tror jag.


Inga kommentarer: