onsdag 9 april 2008

ledig dag & drömmar om det perfekta håret...

image284

Det där är min matbok, skriver upp allt jag äter i den. Går rätt bra att komma ihåg o skriva. Intensionen med denna bok är att jag ska få en överblick av mitt matintag. Tror att jag äter för dåligt. Längtar till nästa löning då ska jag köpa ett gymkort. Friskis & Svettis har öppnat i Farsta så tänkte börja träna där eftersom jag jobbar där och spenderar mest tid där. Ska bli skönt att späka fläsket lite ;)

Är hemma hos mig och slöar, tanken är att ajg ska städa och diska nu sen vid kl 16 ska jag tvätta. Sov över hos N igår men vaknade pigg imorse vid åtta-tiden då han åkte iväg till plugget eller vart han nu skulle. Så jag drog hem till mig, var på ica o handlade mer miniköttbullar, har hela frysen full av dem nu :D så perfekt att ha till lunch på jobbet.

Ska skicka iväg nlite grejer jag sålt på tradera idag. Lite segt o få iväg sakerna.. Men nu så.

image285

Har köpt de här söta hårkammarna på tradera :) Var riktigt fina faktiskt. blir perfa när man vill ha svall på ena sidan och uppsatt på andra.

image286
Dita har det perfekta håret, jag vill oxå ha!!!!

Inga kommentarer: