lördag 5 april 2008

2008 års hyra

Bläää idag fick jag hyresavierna för maj och juni, min nya hyra är 3100 kr per månad för mina 32,1 m². När jag skrev på kontraktet 061009 så var hyran 2727 kr per månad. Rätt bra ökning det här.. :( Fast iofs så får jag betala för att jag fick badrummet renoverat.. men ändå..
Nä nu vill jag flytta, ge mig en lägenhet i gubbis, hökis eller sköndal vettja :)

Jag har sökt en fast heltidstjänst på jobbet men får inte veta förens efter den 11:e april, jobbigt o vänta. Jag vill ha den, är verkligen värd den :) Det känns som det är jäkligt mkt drama på jobbet nu, vilket inte alltid känns så himla kul. Men jag hoppas allt sånt löser sig snart och att allt blir frid och fröjd.

Har jobbar 09:45-19:15 hela veckan och är nu ledig imorgon lördag sen ska jag jobba söndag igen.. suck jag känner mig så himla trött :( Efter jobbet åkte jag hem och har bara suttit i soffan och hunnit duscha. borde äta mat men orkar ju inte laga ngt. Imorgon ska ajg sova tills jag vaknar av mig själv och bara njuta av att kunna vila. Kommer bli så skönt. Ska även hämta min nya mobil som kom idag, jaaa äntligen en nokia 5310 :D

Ska deklarera nu!

Inga kommentarer: