måndag 28 april 2008

Tantvarning!!!

image312

Idag köpte jag mig en pelargon så nu är man väl ett steg närmare tant :D Tycker de är så mysiga, vet inte varför men pelargoner känns hemtrevligt. Imorse när jag vaknade var jag så trött, hade sovit bra men kl 5 var för tidigt att vakna tyckte min kropp. Gick upp iaf för jobbet börjar kl 7 den här veckan. Kände mig lite småledsen idag men gick över nu på kvällen. Känns skönt att det inte känns jobbigt hela tiden och när det känns jobbigt är det bara en kort stund. Åh längtar efter mamma en massa, vill ut o shoppa med henne!

Igår blev jag bjuden på middag, det var verkligen trevligt och gott :) Massa glass till efterrätt.

Jag måste nog fixa ett alternativ till korsetten, för jag orkar ju aldrig sy även fast jag vill.
Är verkligen skönt med en kort vecka, jobbar som vanligt imorgon och på onsdag är det som lördag, vilket blir sovmorgon och så slutar vi senast kl 17:30. Då ska jag hem och packa för min tripp till Dalarna, det ska bli skönt att komma hem lite.

Kom hem från jobbet vid kl 18 idag och har bara diskat sen dess, blir mest att sitta i soffan och slöa. Just nu ser jag på ett program om enäggs trillingar, rätt intressant men kräver inte så mkt hjärnverksamhet ;)

Nu ska jag fortsätta i soffläge.

Inga kommentarer: