tisdag 29 april 2008

Korsetten & längtan

image313

Idag började jag sy på korsetten, det jobbiga är ju att börja så nu är jag igång. Blev dock lite sent så jag får pausa. Kan sy mer imorgon efter jobbet. Ska ju inte vara klar med den förens på fredag nästa vecka om jag ska kunna ha den på lördag. Ska bli spännande att åka upp och festa med massor av clas ohlsonare. Det ska bli bordsplacering och de ska blanda oss så man träffar lite nya mskor, lite skoj är det allt men tänk så jag hamnar bredvid nån som är helt pucko? Det största problemet med hela grejen är när ska man hinna göra sig fin? Kommer bli taight med tid.. Får nog fixa mkt hemma i ottan ;)

Verkar som jag får ett eget rum eftersom min rumskompis var N o han ska nog inte med, men det gör inte mig något. Rätt skönt att slippa sova i samma rum som någon annan. Speciellt om man är lite full ;)

Imorgon ska jobbet vara öppet som en lördag så jag får lite sovmorgon eftersom vi då börjar kl 9:45. Skönt att vakna av sig själv och slippa stressa. Imorse missade jag tåget och fick vänta 35 minuter på nästa, inte helt bra.

Isch det kliar i halsen, jag får inte bli sjuk nu :/ Jag ska ju träffa massa mskor i helgen.
Bäst jag slutar babbla och myser i soffan sitället, det är ett avsnitt av House jag inte sett så nu är det soffan och jag som gäller.

Inga kommentarer: