söndag 27 april 2008

Jag är kär



Ska om ett tag ta och åka till e för att äta middag, det ska bli trevligt det :) Har inte gjort så mkt idag, bara tvättat 5 maskiner och börjat med min nya gula korsett, oj va snygg den kommer bli :) Måste dock fixa något gult tyg till ryggplattan. Kommer inte ihåg var jag köpte tyget och behöver mer *typiskt*

image311

Min nya jacka passar så bra ihop med mina nya converse, de var verkligen lyckade köp! :D Jag är kär!!! ;)

Idag läste jag gamla mail mellan mig och N, rätt kul att läsa hoppas den killen hittat hem igen. För han var toppen.
Känns nästan som en liten besvikelse att jag kom över honom så snabbt men samtidigt väldigt skönt.

Åh nu börjar jag bli rätt hungrig, får ta och äta nån frukt eller ngt innan jag åker iväg. Lite segt att åka tåg i evigheter men men så är det ibland. Ska lyssna på härlig 50-tals country så går resan rätt fort! Får se om jag orkar skriva något ikväll, måste i säng i tid eftersom jag börjar kl 7 imorgon. Znarkiznarki!

Inga kommentarer: