onsdag 30 april 2008

Överdrivet passionerad







image314
Kan inte någon ge mig dessa Converse?

Ormen: Var inte överdrivet passionerad.
Haha det är inga problem ;) sitter här hemma och är nyduschad, ska sätta på myskläder och sen ska jag sy lite. Måste även ta och packa inför mina dagar i Dalarna, det ska bli så kul att åka dit. så ska jag ju upp dit nästa helg oxå. Har flera resor framöver inbokade och alla är till Dalarna. Ska man besöka Dalarna ska man göra det nu på våren/sommaren då är det underbart där!

Visst är Conversen underbara, jag måste ha dem!!! Börjar bli rätt många som jag måste ha, blir dyrt det ;) Kanske ska kränga några korsetter så kan man köpa massor av skor :D Det vore något!!!

Nu ska jag se om jag kan fixa lite ny musik att ladda min fina mobil med, åka tåg i 3 timmar då behövs massa musik. annars kan jag lova att ajg hamnar bredvid ett argt barn som bara skriker och skriker. måste även kolla upp när jag ska åka hemifrån imorgon. Idag var saltsjöbanan pajj igen, men jag tog bussen till Nacka Forum och tog bussen till Fiskis. Nu borde jag äta något men finns inget skoj hemma. Bara vindruvor...

Nej sy och göra allt det andra nu.

Inga kommentarer: