söndag 20 april 2008

Ny vecka, nytt liv

Den här helgen har känts så himla lång, skönt på ett sätt men vore bättre om jag gjort något vettigt av helgen istället för att gråta och känna mig ledsen. Men idag har det ju känts bättre, har iofs legat några timmar och bara stirrat men behövde göra det.

Ska packa ihop lite grejer som är sjuksyrrans som jag tänkte att han vill ha tillbaka, jag har lite hemma hos honom som jag ska ta tillbaka tex mina sovbrallor. Saknar dem ;)

Har fått skavsår på armbågarna för jag gnessat runt i sängen så mkt, då är det väl egentligen dax att gå upp ;)
Har suttit i soffan ett tag o kolla in LA Ink och sen har jag lyssnat på nåt program om äckliga saker..
Skulle vilja gå o lägga mig nu men kan nog inte somna, ska kanske ta och läsa lite.

Jag kan inte komma på vad jag gjorde innan jag blev ihop med honom? Just nu känns det som jag inte har något o fylla min fritid med.. förr sydde jag korsetter och det tog nog den större delen av min fritid. Vill gå en danskurs och en sömnadskurs men det kostar mycket pengar. Ska iaf testa dans bara jag hittar en kurs som verkar kul.

Horoskop är roliga att läsa och idag i Metro var det väldigt mitt i prick:
Skytten: Det är någon du ägnar många tankar. I en angelägenhet kan du inte göra mer än att se tiden an.

Nu är det läsdax tror jag!

Inga kommentarer: