måndag 21 april 2008

Det gick ganska bra.

Idag så har det känts rätt ok, lite jobbigt att berätta för de på jobbet om helgen men det gick rätt bra. En av tjejerna blev ledsen och köpte ett "jagtänkerpådig"-kort till mig, det var sött gjort. Känns ju jobbigt att tänka på honom men lite svårt att låta bli. Men det kommer väl att förändras med tiden, hur ofta jag tänker på honom och sådär.

Imorgon börjar jag jobbet kl 15, så jag kan vara hemma och mysa fram till kl 13.40, iaf lite bättre än att gå upp kl 8 ;) Men kanske inte så värt att åka buss och tåg i en timme för att jobba 15-19. Tyckte jag hade så få timmar när jag stämplade ut idag, måste räkna lite på det där..

Imorse plockade jag ihop N's saker som jag hittade här hemma, bland annat en av hans födelsedagspresenter som jag glömde att ge honom.. blir en överraskning när han hittar den.. :)

Lämnade in en önskan om ledigt nästa fredag, vill gärna åka till Mockfjärd 30/4 (lr omkring där), saknar min familj.

Imorse när jag vägde mig vägde jag 72.2 kg, det var inte illa men kommer troligen gå upp allt bara matlusten kommer tillbaka. Försöker äta lite iaf, idag har jag fått i mig 1 macka och en tallrik soppa. Alltid något.
Märks på mina byxor att jag minskat i vikt, det är ju trevligt :)

Blä vilken rutten vår det här blir då, jag vill ju vara kär o mysa.

Inga kommentarer: