söndag 20 april 2008

hmmm resplaner..

Eftersom jag ska till Dalarna snart kollade jag upp lite biljettpriser. Billigaste resan med SJ blev 520 kr tur och retur. Känns trist att de ska ta så mkt för tågbiljetter nu :/ Blir att åka med bussen igen, den resan kommer kosta ca 320 kr.
Hoppas jag får ledigt nu bara :) Längtar hem till Mockis.

Alltså jag blir knäpp, det som är så svårt är att få bort reflexen att berätta allt för honom. Får träna på det, han behöver inte finnas i mina tankar och han ska inte få veta allt. Men det är svårt... ibland undrar jag om det inte är så att jag blir lixom fixerad vid en person. För efter att ha läst mina dagböcker så börjar jag undra va tusan jag håller på med. Om man haft en känsla av att ett förhållande inte ska fungera så kanske den stämmer? Borde iofs tagit upp det med honom men ville väl inte såra honom redan efter några månader.. och sen kändes det ju så bra. Verkligen upp och ner.

Borde verkligen gå ut i solen men känner mig så pass väl att jag troligen ligger kvar i sängen flera timmar till. Deppa måste man ju ibland ;) Imorgon är det jobb som gäller och då orkar jag inte vara nere längre.

Har ett kök jag måste ta hand om och ren tvätt som hänger och skräpar, en hel del annat smått att fixa här hemma dessutom. Mja ska vila lite och läsa sen kanske gå upp och börja fixa här.


Inga kommentarer: