söndag 20 april 2008

Det går upp och ner.

image298
Jag har tröstshoppat dessa fina skor :)


Igår mådde jag ju inte så bra men på kvällen när tårarna sluta komma så ringde jag mamma. Efter det kändes det bara bra :) Mamma är verkligen toppen :D Idag kan jag tänka på honom utan att vilja gråta och det känns skönt.
Har läst lite i min vanliga dagbok här hemma och inser ju att det var bra att det tog slut. Ingen ska få mig att må dåligt. Jag vill ju även inte göra så någon mår dåligt så jag hoppas han känner sig piggare och gladare nu. Men lite ont i hjärtat kan han väl ha? ;)

Har planerat att åka upp till Dalarna nån helg nu, hoppas bara på att kunna få ledigt den 2/5 så blir den långledigt. Vill hem till familjen en sväng och så vill jag träffa Malin o göra ngt skoj :) Måste fixa en present till henne för hon fyller år snart :)

Åh jag som ville mysa igenom våren, men nu blir det inte så. :/

Alla har varit så söta och snälla, verkligen stöttar och bryr sig. TACK alla sötingar!


Inga kommentarer: