torsdag 27 mars 2008

Salvation Tattoo & Muffins

image270
Present till mig själv!

Idag var det lite segt på jobbet tyckte jag, kände mig slut och ganska irriterad. Det är inte en bra kombination. Att jag var slut/trött berodde nog på att jag satt uppe med N i går men det var mysigt i soffan. Vi hade ätit god mat, fullkornspasta med svampsås och stekt halloumi + grönsaker. Jättegott är det! Jag väntade dock lite för länge innan jag åt så jag fick ont i huvudet, inte kul alls. Måste nog fylla på hans piller-förråd snart ;)

image271


Efter jobbet så var jag till Salvation Tattoo och bokade in en tid för lite utsmyckning :D Så nu ska min högra arm få mer färg. De stiliserade blommorna ( pioner ) ska färgas så de matchar fåglarna och körsbärsblommorna. Så ska linjerna bättras på, kommer bli grejt. så ska jag göra en till tatuering men vad det är håller jag hemligt ;) Bild på hela härligheten kommer först efter den 27:e Augusti, det är lååååång väntetid hos Nille men helt klart värt att vänta :D Efter det gick jag in på Make Up Store och köpte två ögonskuggor, så nu måste man ju sminka sig lite på morgonen :D

Har bakat muffins igen, får se om jag tar med o bjuder på jobbet, kanske man skulle göra nån dag. Alla blir så snälla då ;) hahah. Nä jag måste faktiskt ta och varva ner lite och sen ska jag lägga mig o läsa lite sen sussa gott! Ska upp o jobba imorgon så jag åker härifrån 06.06 rätt tidigt tycker jag men sen efter kl 16 är det HELG!!!

Nattis!

Inga kommentarer: