måndag 24 mars 2008

Go natt & sov gott.

image268
Jag och mina två minsta bröder.

Sista natten i Mockfjärd, ligger nere i gästrummet och tänker lite. Min mobil har dött och jag saknar en viss knasboll. Har nog ätit lite för mkt fet mat i helgen, känner mig rätt tung. Ska verkligen försöka äta bättre.

Imorgon åker jag till Sthlm kl 12, ska bli skönt att komma hem i tid eftersom jag börjar jobba kl 7 på tisdag. Rätt jobbigt att gå upp vid 05.15 ska jag säga.. vill flytta närmare jobbet NU!!!! Men svårt att få till byte och supersvårrt att få lägenhet på vanligt sätt. Kollar min hyresvärds kö, varje dag. Tror de lägger ut objekt ungefär vid midnatt och det är ju först till kvarn som gäller. Synd att de inte har en internkö för byten.

image269
Lite påskkänsla i bloggen :D

Nä ska nog sova nu.
Nattis.

Inga kommentarer: