fredag 28 mars 2008

Fredag, soffdag

image272

Så skönt att det är helg, sitter hemma i soffan helt själv och njuter. Har varit så trött idag och hela veckan, ska sova ut imorgon och det ska bli så skönt. Färgade håret, egentligen var det väl toning, så nu är det mer jämnt brunt med lite rött i, innan var det taskig röd färg några cm från roten, såg inte bra ut alls. När jag åkte från jobbet trodde jag att jag eventuellt skulle behöva spy men somnade rätt snabbt så det blev ingen kräk. Fick så enormt ont i huvudet helt plötsligt så jag tyckte den sista timmen på jobbet kändes som tre timmar.

Fick veta lite saker på jobbet som skulle kunna vara till min fördel, så jag åller tummarna :D Känns som att jag borde få en fast heltid snart men man vet ju aldrig, alla vet iaf att jag kämpar för det och hoppas att det blir så. Har ju två chanser efter som det är två personer som försvinner från jobbet. spännande!!!

Har tagit ut 21 semesterdagar till sommaren oxå, eftersom jag bokade tatueringstid så behövde jag ha semester den dagen eftersom det är efter min semester om 20 dagar. Ska bli så skönt att få en fin arm :D

Imorgon öppnar Sivletto i sin orginalbutik, fast omgjord och fräsch, så jag får se om jag orkar gå dit. Men känns som jag vill ta det väldigt lugnt hela helgen, ska jobba 6 dagar nästa vecka, vilket en dag är söndag. Veckan efter det jobbar jag oxå sent, så det blir två sena veckor på rad + två söndagar, det kommer kännas. Men trevligt när lönen kommer eftersom vi har dubbel lön på söndagar :D

Trevlig helg!

Inga kommentarer: