söndag 3 februari 2008

Sugen

image210

Jag är grymt sugen på en ny tatuering, skulle gärna ha en liknande fågel som på bilden.
Men jag måste fixa till en gammal tatuering först innan jag får fixa några nya. :/

Sitter och tittar ut genom ett fönster här och det snöar. Var -10 grader när jag gick upp imorse.
Tycker att det känns mysigt eftersom jag inte upplevt någon vinter i Sthlm, där regnar det bara hela tiden :(

Satt och budade på tågbiljett på tradera i morse så jag fick en för 166 kr, började på 1 kr men var rätt hård kamp om dem där på slutet. Hade blivit rätt sur om jag missat en..  Enda dåliga är att tåget går från Borlänge så jag får åka bil dit o det tar ca 30 minuter. Fast så kommer jag till sthlm redan kl 19. Rätt skönt o komma hem i tid så man hinner göra ngt innan man ska lägga sig.

Nu är det nog dax för en dusch  och lite mys i soffan :)

Inga kommentarer: