lördag 2 februari 2008

En bra helg!

image206

I början av den här veckan hade jag en bra ögonbrynsdag :D Men kom tyvärr försent till jobbet *ops!*
Åkte till Dalarna i fredags, tog några timmar komp och kl 13,45 var tåget påväg mot Borlänge.
Hade en konstig tant bredvvid mig som pustade lite obehagligt.
Men jag hade min MP3-spelare med Louvin Brothers så jag somnade gott rätt fort så vaknade jag när tåget stannade i Avesta och tittade ut, det snöade! Jippi!! Jag som längtat efter snö :D Väl framme i Mockfjär så såg jag att här var det även mycket snö.


image207

Tog det här kortet idag när jag var ute med hunden Tilde och tog lite frisk luft! Så skönt att vara ute!

image208

Glad över att vara ute i snön och det snöade lite! Men skorna var inte direkt anpassade för snö.
Måste hitta nya skor. Kan vara bra att ha några att byta med ibland.

image209


Har under veckan sytt på en korsett som Malin skulle få och den passade perfekt! (tur för mig) ;)

Idag var det fika för Oliwer och Linus som fyllt/fyller år. Blev bullar och tårta så nu känner jag mig rätt tjockis. :) Men det var gott och alltid trevligt att fika med familjen + några från släkten. Saknade Niklas dock, han är hemma o är lite sjuk men gissar att han ändå har haft fullt upp.. som vanligt ;)

Mina bröder fick ett Wii i present och jag fick mormor Siv att spela bowling med mig :D Hon var rätt duktig för att spela Tv-spel för första gången :D Spöade även min morbror i bowling och märkte att det gick bättre att spela som vänsterhänt.. mkt konstigt... Jag är ju högerhänt!

Ska strax lägga mig i soffan och mysa lite!

Inga kommentarer: