söndag 3 februari 2008

Operation ta dig i kragen!

Jag måste bara nämna en vän som verkligen kan få mig motiverad att göra en förändring. Denna vän har en blogg som jag läser så ofta jag kan. Ullis är en toppentjej som kan ge en positiv energi på nolltid. Det är verkligen underbart att det finns människor som har den påverkan på andra :) Det är något fler borde sträva efter.

Jag är inne i en period i mitt liv då jag känner mig ful, ofräsch och osund. Inte kul alls. Men det här måste jag ju ändra och efter att ha läst i Ullisblogg fick jag idéen att jag ska planera en förändring. Nu får jag skärpa mig, jag tycker ju att det är kul med smink, hår och kläder men på den senaste tiden så känns det som jag bara varit trött trött och struntat i allt sånt. Men nu ska det bli ändring på det :D

Jag ska fixa naglarna nu snart och så får jag klura ut vad som ska hända med håret. Jag vill ju ha långt hår men just nu känns det som att jag inte passar idet. eller iaf inte i frisyren som den är nu. Vill ju ha lockigt o i en snygg 40/50-tals frilla men det är svårt att fixa 5 på morgonen när man är så trött att man spyr..

Dax för operation ta dig i kragen!

Inga kommentarer: