fredag 22 februari 2008

myspys

image222


Men äntligen helg!
Jag har en liten pizzakväll hemma, rätt skönt att sitta i soffan och moffa. Har jobbat sent hela veckan och fy vad det tär på en. Men nu har jag två lediga dagar, ska verkligen ta vara på dessa och SOVA! Ja kanske hinner jag träffa sötingen oxå ;) Men han är upptagen tror jag, rätt bra så jag kan slöa med gott samvete ;)

På söndag kommer min bror Petter :D och han har med sig en frys jag köpt, äntligen en frys!!!! Det kommer kännas så skönt att kunna frysa in.

Nu i veckan så har jag bara jobbat och jobbat, hann att träffa sjuksyrran lite oxå :) Han jobbade en hel dag, det händer ju inte så ofta längre, tycker det är skoj när han är där :) Även om vi inte får jobba ihop så mkt.

Idag på jobbet kom Jenny och Niklas till jobbet o hälsa på, blev glatt överraskad. Vet inte när jag såg dem senast, säkert  7-8 år sen.. De var i huvudstaden o skulle hälsa på en kompis som bodde i Farsta så de passade på o leta efter mig på classe :)

Oj den där jäkla pizzan gav mig magkatarr :( Men kanske inte så konstigt.. blev så himla bra idag.. la degen på en het plåt och då blev den krispig o god :D

Nä blir nog att mysa i soffan nu :D

Inga kommentarer: