söndag 17 februari 2008

tjejkväll

Igår hade jag o emmy en tjejkväll hemma hos mig, var ju toppen för då fick jag lov att plocka ihop här hemma.
När emmy kom så gick vi till Fisksätra centrum och skulle handla mat och hyra film men blev ingen film för snubben i filmstället sa att skulle vi hyra en film där för första gången så behövde jag antingen lämna mitt körkort där över natten eller lämna 500 kr i deposition som man fick tillbaka när man lämnade tillbaka filmen!!! Jag blev helt upprörd, vad är det för gestapometoder.. vi struntade i filmen.

Gick in på ica o handlade saker till två sallader. Först gjorde vi en sallad med ruccola, tomat, kikärter, majs, torkade tomater, avocado, halloumi och kokt potatis. Så jäkla gott!!! Som dessing tog vi pestovinäger, det är sjukt gott!!! Efter det fixade vi naglarna, så nu är man fin på händerna iaf :) Sen var det dax för en fruktsallad och vaniljvisp. Vi såg på Zoolander som jag sett väldigt många gånger, lika bra varje gång :) Vi hann även med att titta lite på melodifestivalen och tja vad kan man säga... DÅLIGT!

Gick o la mig vid tolv-tiden och somnade gott, blev väckt kl 2.30 av ett mms på mobilen, sjuksyrran var på fest o hade hittat något gammalt klipp på mig i sin mobil som jag tydligen behövde få ;) Sen var det lite svårt att somna om men gick tillslut och vaknade vid halvnio i morse. Rätt skönt att vakna i tid.

Idag har jag tänkt slöa och verkligen känna att jag är ledig, det är städat hemma och det enda jag måste göra är att diska lite. Najs :D

Inga kommentarer: