torsdag 17 januari 2008

TråkFia.

image195

Jag har hamnat i en period då jag känner mig trött, tråkig och allmänt nere.
Det här går ju ut över allt man gör, vilket känns fel. Fast jag hoppas att det bara är mörkret som gör att jag känner såhär :/ Vill vara glad och posivit men just nu känns det som jag bara gnäller eller tystnar och funderar (fast det är mest om gnäll och negativa saker de funderingarna handlar om) så det är gnäll dygnet runt. Fy tusan!
Känns inte som ngt kan få mig att må riktigt riktigt gott. Sjuksyrran får mig alltid att känna mig lugn men samtidigt finns de där irriterande tankarna där i bakgrunden ändå. Sen den där tröttheten som gör att jag känner mig som världens tråkigaste filckvän. Blä!

Idag var jag iväg och träffade bästa Emmy efter jobbet, skönt att träffa henne o kunna snacka om ALLT! Det gör gott för en stund iaf :) Som vanligt hade jag ont i huvudet, undra om det är p-pillerna som spökar igen. Måste hålla koll på det där. något annat jag måste måste göra är att äta bättre. Säkert därför jag får ont i huvudet på kvällarna oxå. Bättre mat åt Tråkfia.

Åh jag vill ha sommar och att det ska vara underbart som i somras.. saknar hur det var i början en del .. förhållanden är så knepiga, tycker alltid att det är jobbigt när de förändras, även om förändringen är positiv. Kanske dax o jobba lite på de känslorna??

Idag var söta Ann in på jobbet o hälsade på, saknar henne jättemkt :(

Imorgon ska jag inte jobba som vanligt utan ska först jobba 7-10 sen vid tio åker vi som håller på med kampanj och dekoration iväg på en turné ;) Ska besöka några clas ohlson-butiker o se hur de har det med kampanj och hur de exponerar vara osv. Det ska bli mkt intressant :)

Nu ska jag mysa under duntäcket i soffan en stund sen blir det nog en tidig kväll för mig.. idag igen..


Inga kommentarer: