fredag 18 januari 2008

Butterfia

image196


ja usch vad dumt det blir ibland. känner mig rätt fånig men får ju skylla mig själv.
fast på något konstigt sätt så försvann den där klumpen jag hade i magen.
känner mig rätt lugn inombords fast samtidigt så känns det ju konstigt.

sitter här hemma och funderar samtidigt som jag tittar på house och känner
mig en aningens butter. tycker att jag har lite lätt för att hänga upp mitt liv på personer,
saker eller vad det nu kan vara. fast jag vet att jag tillslut inte kommer må bra.
kanske är jag korkad? ;)

har tänkt ett tag att jag kanske inte mår så bra men så vill man inte tro det heller.
finns ju mycket som kan påverka humöret. Har försökt att tänka positivt nu och se om
jag känner mig bättre då men jag vet inte. alltid jobbigt när det finns mörka tankar.

januari är verkligen en dum månad, många jag pratat med känner sig nere och trötta.
inte konstigt att man börjar göra fåniga saker. fast vem visste att de där fåniga sakerna
kunde få mig att må lite bättre. fast det känns ändå som jag gjort fel och visste önskar
jag att allt var tipptopp men livet är väl lite upp och ner.




Inga kommentarer: