söndag 13 januari 2008

härliga söndag!

image194
Hade en rätt bra hårdag!

Idag vaknade jag och surade lite över att det inte gick o surfa trådlöst, fick plugga in kabel o köra adsl.
Ska säga upp det och min telefon men kommer alltid på det när de har stängt på kundtjänsten. DUMT!
Beställde 3-bredband igår, sånt med ett usb-modem. Tog ett rosa modem :D

Har planer på att städa här idag men får se hur det går, borde även sy klart Malins korsett idag.
Fast jag borde även äta ngt och tiden bara flyger iväg.
Tror det blir bio sen ikväll :)

Skulle vilja möblera om här men känns inte som om det går. Klart det går men tror det blir konstigt då..
Ska nog fundera ut vad för hylla jag vill ha. Behöver ju även en stol och ett litet bord eller en liten byrå.
Har lite planer för ett hör av lägenheten, bara jag tagit bort min stationära dator så kan jag fixa det.

Nä jag ska nog vara lite produktiv nu och
1. äta frukost
2. städa
3. sy

Inga kommentarer: