lördag 5 januari 2008

tjuveri & rocket room


Idag hade jag en mjukstart på dagen, låg i sängen och surfade lite och vips hade det gått tre timmar.
Ringde mamma och fick deras recept på köttbullar, var till ica fisksätra och handlade lite och nu sitter jag här igen ;)

I går på jobbet så märkte vi att det var ngt konstigt med lunchrummet, OMG!!! Det hade varit tjuvar där och snott våran platt-TV.. HAHAHA va besvikna de tjuvarna kommer bli, TV var jättedålig, dålig bild, dåligt ljud och det behövdes ett gem för att få den o funka.. Hoppas vi får en ny och bra TV i lunchrummet nu..

Igår såg jag klar på filmen 1408 men måste säga att jag inte alls tycker det var nån höjdar film, inte läskig eller ngt alls. Det enda jag kände mig var stressad och så somnade ajg till lite då och då så jag fick se om slutet. Somnade kl 21.30, ordentligt det vill säga hade ju legat och halvsovit i soffan sen kl 20.

Skrev några sms sen vid halv elva då jag fick ett sms som väckte mig, fast kände mig bra snurrig...

Ikväll är det Rocket Room och jag missar det bara för att plånboken säger NEJ! Attans oxå ;) Jag får istället vara hemma och tvätta *JIPPI* Fast iofs så är det rätt bra med rena kläder. Så är jag så himla trött och hängig så det hade nog blivit en tidig kväll eller så hade jag blivit tokfull och gjort bort mig.. så kanske bra att jag stannar hemma?!

Inga kommentarer: