torsdag 3 januari 2008

Nya tag

image190
låter illa men ser fint ut

Tänk att det redan är januari och 2008. Som vanligt har jag en massa idéer om hur jag ska bli en bättre människa men det kommer ju troligen bli pannkaka av det iaf. Fast så länge man är lycklig är det ju inte hela världen och jag är lycklig!

Har varit lite seg nu på jobbet men det är helg snart :D Ska ta det lugnt och pyssla lite hemma, sånt är skönt att få gjort ibland. Just nu är jag ensam som kampanjare på jobbet, det är rätt slitigt men iofs kul att få bestämma helt själv :D

Idag kom jag på vad bra det är med månadslön ;) nästa lön kommer trots att jag tog semester två dagar och trots att jag bara jobbade 125 timmar förra månaden ändå bli rätt bra.. men det är ju bara för att det är månadslön.. tur det ;) ska bli kul och se hur hög prestationslönen blev för december.

Måste laga lite mat nu, tror jag ska göra potatisbullar ur kokboken jag fått av niklas. De var jättegoda med ost o svamp i :) Kanske ska jag ploppa i lite jalapeñjo oxå.. så kokta morötter till och nått mer vad det nu kan finnas i kylskåpet.


Inga kommentarer: