söndag 30 december 2007

Hemma igen

image186

Under julen så testade jag min kamera och fotade den här lilla tomten som sitter i en julgrupp varje år, den har bitmärken från min katt Pussi som alltid tog den i munnen och drog loss den från sin plats. Men i år var ju inte Pussi med, det läskiga var att jag lixom kände att hon var där ändå.


image187

Min minsta lillebror Oliwer vid julbordet.

image188

Mina nyårs-skor, silverfärgade och grå. Superfina är de :D

image189

Vi var fem tappra själar som möttes för att prata minnen. Tjejerna jag gick grundskolan med.
Var jättekul att träffa dem allihopa :D

Är hemma i fiskis igen och det känns väldigt skönt. Igår var sjuksyrran här och vi åt gott och blev frälsta i serien Dexter. Det var ett Dexter-maraton på sexan så vi satt upp och tittade hela kvällen. Jag hade lagat potatisbullar ur en av kokböckerna jag fick när jag fyllde år. blev riktigt gott och jag har redan idéer på hur man kan piffa till dem. Fast nu har jag ett stökigt kök som jag måste ta tag i. Fast det var skoj att laga mat igår man skulle ha nån som fixade disken direkt. Fast det är iofs rätt trevligt att diska och göra fint i köket med.

Igår hade jag världens tyngsta väska med mig och tåget var proppat med folk, jag hade dock bokat plats så jag kunde sitta och gotta mig. Men när jag skulle av var det inte lika kul. Väskan vägde ton och jag har fått blåsor i högerhanden. Idag gör axlarna ont, mkt träningsvärk blev det. Men jag är hemma nu iaf :D Provade mitt nya duntäcke i natt och tycker att det var grejt. Sjuksyrran tyckte nog att det var för varmt..

Skulle kanske åka till Sickla och leta efter en festblus men känns inte som jag orkar, skulle vilja ha en i silver så mina skor matchas. Hmm tja jag kanske ska dra iväg ändå, ska känna efter lite så får vi se.

Inga kommentarer: