torsdag 20 december 2007

snart ledigt

ja tänka sig snart är jag ledig i hela 11 dagar, vilken lyx!!!
ska bara jobba 7-16 imorgon sen kan jag försöka varva ner.

Har de flesta klapparna klara men sjuksyrran är svår att köpa ngt till så jag
vet inte vad jag ska hitta på. Får bli nån lite grej, var ju endel avdrag på lönen nu, jädra sjukdom :(

Imorgon ska ajg och en till på jobbet fixa julfrukost åt alla. Det ska bli skoj :D
Tog hem min julklapp jag fått från jobbet oxå. Var en låda med lite olika matgrejer, ostar, choklad, lax, senap, sill o annat.. endel var väl sådär men det kan man ju ge bort ;)

Jag har fått min nya dator nu, den är liten o fin :D ska fota lite imorgon på frukosten och sen hela min ledighet, det kommer bli grejt! Sen ska jag ladda upp lite bilder här tänkte jag.

Men nu måste jag lägga mig för jag ska upp kl 5 imorgon!

Inga kommentarer: