onsdag 26 december 2007

Födelsedagsfika

image183
Malins korsett börjar ta form.

Idag har vi haft kalas här så det var massor av kakor, bullar, smörgåstårta, jordgubbstårta.
Just nu vill jag bara spy på all julmat och fika. Blä! Det har varit lite mycket av firande den här julen, massor av släktingar som fyllt nu i december och som ska firas plus det vanliga julfirandet, tror jag kan rulla fram snart ;)

Fick jättebra presenter idag, eftersom mamma o jag firades ihop idag trots att det egentligen var mammas födelsedag.

image184
Glas från Malin

image185
Salladslunga och SD-minne från Petter & Tiin.

Av mormor och av min ena morbror fick jag pengar så nu kan jag shoppa lite på fredag när mamma och jag ska ha vår shopping dag :) Iofs kunde jag det innan oxå men nu har jag extra att slösa bort :)

Ska väl fortssätta att slöa och ta det lugnt nu!

Inga kommentarer: