söndag 4 november 2007

Fett- & korsettfabriken




Idag fick jag klart en sailor-korsett, superfin :) Har en rosa kkorsett o sy nu som en tjej beställt, håller på o fixar med mönster och sånt nu. Har några andra jag vill göra oxå men de får nog vänta lite.

Har sett några nytagna kort på mig själv och nu jäklar får det inte gå längre. N räknade på mitt BMI för några dagar sen oxå, det blev FETMA!!!!! Fy tusan så nu försöker jag äta nyttigare och röra på mig mer än vad jag brukar. Typiskt nog har jag godissug just nu men tog fram en viktväktar-kokbok och gjorde morotsmuffins och åt bara EN :D

Har ju blivit extra klantig oxå och gissar på att jag inte har koll på kroppen eftersom jag inte är så van vid storleken på den.. Får väl hoppas jag lyckas gå ner lite nu. Inte så kul o få en chock varje gång man ser sig i spegeln och inser att man ser tjock ut. Tyvärr är jag inte en av de som får ett fint ansikte när jag går upp i vikt, ser mest svullen o sjuk ut.

Sitter och fryser här, min lägenhet är inte var och skön :( Ska ta ett täcke med mig till soffan och ligga där o mysa. Hade ju varit trevligt om min darling var med mig där oxå :)

Imorgon börjar jag kl 11, så himla skönt med en sovmorgon :) Ska sova ut och ta det lugnt imorgon.

Nu ska jag hoppa iväg till soffan :)

Inga kommentarer: