lördag 27 oktober 2007

Sko-shopping

image144
nya skor :D

Idag skulle jag kolla in FeetFirst men tycker att det inte alls var så mkt o hänga i granen. INGA skor som jag gillade.. trist :( Hittade mitt drömtyg igen oxå :D Det kostade 280 kr/metern och jag bara var tvungen att köpa en stor bit :D Vips var 350 kr borta :D

image146
Första korsetten


När jag kom hem hämtade jag ut mitt paket från LaRedoute och där fanns ett par skor jag gillar :D De på översta bilden , de är jättesköna och passar mina vader/anklar *woho*!!!
Kostade en slant men de är de värda :D Beställde ett par converse idag oxå, jupps drömconversen är på väg :D

image145
Bilden kommer från Junkyard.se och där kan du shoppa massor av roliga converse :)

Jag köpte mina converse på eBay, mitt första köp där, rätt bra med paypal och jag hade rätt mkt pengar där så det kändes nästan som jag fick dem gratis eftersom mitt saldo på vanliga kontot inte förändrades :D Sån shopping är ju kul ;) Har börjat att ta emot betalning för korsetter via paypal och det är ju bra o ha en hög med pengar där med som man FÅR shoppa för :) Toppen plan tycker jag :)

Nästa plan är att hitta nya jeans, har bara ett par jag kan ha o det är lite lite :/ Provade massor idag men ALLA var dumma. mina lår var för feta eller så fick man cameltoe eller så blev det muffins-midja eller så var de bara helt fel :( GRRRR Känns inte alls bra det här, jag behöver jeans NU!!!

Ikväll ska min lillebror Petter komma hit o hälsa på bara han jobbat klart på Bro Hof Lux
Vi ska väl bara slappa här hemma hos mig men trevligt att få hänga med nån ur familjen ibland :) Ska åka hem o hälsa på nu i november, tänkte testa SJ's tradera-auktioner o se om man kan få tag på en billig biljett på så sätt :D

Måste se till o diska klart nu :(

Inga kommentarer: