fredag 12 oktober 2007

Pirrigt i magen :D

image136
bra dag idag

Tänk va underbart det kan kännas ibland! Idag är det en sån dag fast det regnar och blåser. Känner mig pirrig i hela kroppen :) Sov hemma hos N i natt och vaknade utvilad :) Sånt gör så himla mycket. Ikväll ska vi ut och äta med jobbet för att säga hejdå till tre personer som slutar :(

Kommer sakna Ann jättemycket men det är så kul att hon fått den här nya tjänsten och kan avancera lite och jag ska ta o hälsa på för nacka-butiken ligger ju bara 10 min med buss härifrån :)

Oj! Håller på o ska göra paj till lunch men glömde att det pyste över när jag använde ugnen sist så nu blev det osigt värre här :/ Har man inte o göra så får man ;)

Igår på lunchen var Ann o jag ute o shoppade jag hittade en blus som var jättefin. Grön med vita kritstrecksränder, visserligen fick jag köpa storlek 44 men den satt snyggt :) Min vikt verkar vända neråt nu, vågen visar  -2,2 kg på morgonen nu så jag kanske kan ha mina gamla kläder snart igen :D

Blir dyrt när man måste köpa nytt hela tiden. slutade ju med Minipiller eftersom jag gått upp ca 16 kg på ett år. Viktökningen började när jag började med minipiller. såfort jag hade slutat med dem försvann det där otroligt jobbiga sockersuget jag haft, så det känns jättebra! Ska få börja med ett p-piller som är "bra" för oss tjockisar ;) Ska testa det i tre månader sen får vi väl se vad som händer. Tänkte försöka hitta nån danskurs och hoppa på oxå. Är ju skoj o dansa och kanske kul o lära sig en sällskapsdans bra? Vad vet jag.. vi får se vad som händer :) Ner i storlek ska jag iaf !

Har börjat skärpa mig lite vad gäller håret och iaf fixar till det varje dag jag börjar sent, varannan vecka alltså.. Har fortfarande lite svårt att gå upp jättetidigt o fixa håret när man börjar kl 7 och ändå ska slita o släpa på saker i några timmar innan butiken öppnar.  Fast det kanske bara är ett tecken på att jag är sund ;)

Nu är det matdax!

Inga kommentarer: