söndag 7 oktober 2007

Hårdrömmar & pyssel

image133
Missnöjd!!!


I natt drömde jag att jag hade den här frillan igen och skulle bleka det vitt. Kände sån ångst för när jag hade den där frisyren i början av 2006 så kändes det bara så fel :/ Drömmen gick sen över till att jag inte alls hade sådär kort hår MEN håret var färgat RÖTT!!!!

image134


Det värsta i det hela är väl ändå att jag haft de här färgerna och frillorna! Men som tur är så har jag ändrat mig och just nu tycker jag att Dita von Tease är supersnygg i håret ( och kläderna). Min plan är att låta håret växa lite mer och sen kan man leka med olika frillor utan problem MEN håret ska ha sin naturliga färg eller lite mörkare tonat. Får väl se hur det går med de planerna.

Idag vaknade jag av mig själv och kände mig glad och utsövd, gick upp och började sy på en korsett jag ska sälja iväg sen.

image135
väntar på att få hem skenor sen är den klar!

Kommer lägga upp korsetter som jag vill sälja på min hemsida sen http://korsetter.dinstudio.se
Eftersom de sys upp efter lite olika storlekar säljer jag dem billigt. Vill du ha en efter dina mått så får du betala lite mer men samtidigt blir den sydd efter dina mått och passar då mkt bra samt du kan helt själv bestämma hur den ska se ut! Så är du sugen på en korsett hör av dig och kolla in min hemsida!!

Igår fick jag veta att mina föräldrar har blivit fodervärd åt min kusins hund Tilde, det känns bra för min mamma saknar ju sin hund Poopi mkt, eller hela familjen saknar ju honom. Min kusin är bara 18 år och har inte riktigt möjlighet att ta hand om hunden nu så mamma o pappa fick bli fodervärdar, jag hoppas de kan få ta över henne helt för det är ju inte så bra för hunden att behöva flytta fram och tillbaka. Undra vad Missi-Curry säger nu när det återigen finns en hund där hemma? Hon verkar gilla att vara ensam med alla mskor.

Ska sätta mig och sy på korsett nr två nu!

Inga kommentarer: