lördag 6 oktober 2007

hösthumör och biomörker

image132
Mmmm biogodis

Igår var jag och Mr jag-snoozar-en-timme-sen-stänger-jag-av-alarmet-och-somnar-om ;) på bio, vi såg Sicko. Tycker det var en bra film men rätt tragisk oxå. Kände mig inte direkt på humör för att umgås igår, jobbat hela veckan och var så jäkla trött. Men ändå så var det ju trevligt att gå på bio. Innan filmen skulle börja köpte vi godis och fy va äackligt att de bytt ut de vanliga påsarna i papper mot platspåsar som ser ut som röda hundbajspåsar :/ Jag kunde inte ens äta upp mitt godis för jag tyckte det kändes så sunkigt.

Efter filmen åkte vi hem till honom och parkerade oss i soffan, jag började läsa i Parfymen men kände mig lite off så jag gick upp efter ett  tag o tog ett bad. Sen blev jag så trött att jag somnade till i soffan. Då var det bara o hoppa ner i sängen o sova. Det halvtaskiga humöret är fortfarande kvar så det är ju bra att mina planer för helgen består i att vara hemma och fixa lite här samt eventuellt sy lite. Har en heldel korsetter jag vill sy men känns inte som det finns tid, mkt tråkigt :(

Igår handlade jag en prsent till Emmy, hon fyller ju år på tisdag :) Skulle vilja köpa en massa grejer till mig själv oxå men det får vänta. Ska köpa mig en kamera snart så då får man ju ta det lite lugnt med sånt som inte är direkt supernödvändigt.

På tisdag ska jag iväg och göra cellprov :/ ska även se om de kan hitta något p-medel som funkar på mig.
Får sånt sockersug av minipiller och högt blodtryck av p-piller och jag vägrar sätta in ngt i kroppen. Ibland blir det klurigt. Samtidigt vill jag inte ha de här humörsvängningarna jag har när jag inte äter något p-medel. Känner mig lite neråt mest hela tiden, vilket inte känns så bra. Man undrar ju lite varför och sen kommer jag på.. aha.. ägglossning eller aha mensen är slut.. osv finns alltid ngt som påverkar mig verkar det som. För mitt liv är ju toppen, bra jobb och jättebra kille :) supervänner, laserbra familj.. det känns verkligen som jag är omtyckt och uppskattad. :)

Nu ska jag leka tant duktig och städa här hemma :)





Inga kommentarer: