söndag 16 september 2007

Grin-Pella går lös

Imorse vaknade jag och det kändes så bra, Niklas låg bredvid mig och jag kände att jag verkligen verkligen tycker om honom så mycket :) Sen blev min kropp min fiende, jag har väl troligen ägglossning och ibland kan jag inte hantera känslor då så det vände och jag började grina. Jag var ju inte ledsen men Niklas måste ju ha tänkt att jag helt tappat greppet. För vi hade snackat om disk och att han inte tyckte jag skulle diska allt medans jag gärna gör det. Ska jag laga mat vill jag inte göra det med en lortig disk bredvid.. iaf så tycker vi lite olika där och det är ju helt ok för mig. Men det verkade ju som om jag blev jätteledsen över det. Fast jag tror han förstod tillslut att det inte var disken jag grinade över. Det värsta med det hela är ju att jag verkligen inte kan grina inför andra så jag blir helt spänd och hulkar och skakar.. så jag såg nog ut som ett freak ;) Han har åkt till jobbet och jag sitter i myskläder och äter Plopp till frukost, det säger ju inte mina 76 kg nej till.

Alltså hur tusan har jag lyckats gå upp så sjukt mkt i vikt???? Eller jo jag fattar att det är herr Plopp med vänner men ändå, känns som det gått väldigt fort och att det inte går att stoppa. Jag är ju med i viktklubb.se men blir aldrig att jag skriver in vad jag äter och så blir det säkert att jag äter för lite, brukar vara så lite mat och onyttigt.. inte en bra combo.

 Igår var jag på bio med Niklas, vi såg This is England [ http://www.imdb.com/title/tt0480025/ ] som var jättebra tycker jag. Nästa film jag vill se på bio är Simpsons och shrek 3.

 Igår på dagen var jag och hämtade min symaskin som går som en dröm nu :D sen var jag hemma och lagade matlådor till veckan som kommer, har inte råd att äta ute nu innan löningen. Ska bli skönt med månadslön nu, då ska jag sprar regelbundet.

Igår skickade iväg lite grejer jag sålt via tradera. Skönt att få det gjort så fort som möjligt. Ska se till att sy klart de korsetter jag har påbörjade hemma och lägga ut till försäljning sen. Kan inte ha en massa halvfärdiga projekt liggandes hemma. Ska även sy en korsett åt Malin så när jag får tid ska jag gå och titta efter ett snyggt tyg!

Har två filmer här hemma hos Niklas som jag ska se idag, Zoolander och Cry-Baby :) Har köpt dem på jobbet, kostar bara 59 kr och är en hel del bra filmer där. Sen har ju vi lite % så vi slipper betala fullpris. :D
Sitter och ser på Cry-Baby nu, rätt kul faktiskt :)

Tänk vad choklad kan göra, helt galet faktiskt. Känner mig inte grin-pella-ig alls nu :D
Får ta och runda av allt babblande nu.

Inga kommentarer: