onsdag 19 september 2007

78 kg :(

image127


Tänk så man orkade fixa håret varje dag, va fint det skulle vara :) Idag skulle jag iväg och göra cellprovtagning, men råkade boka på fel ställe så jag fick boka om tiden så den 10/10 ska jag göra det testet nu.

Har äntligen bestämt mig för att kämpa lite med vikten och nu ska jag verkligen göra det oxå. Vägde mig när jag kom hem efter jobbet och då visa vågen 76,8 kg. Inte bra men bättre än 77,9 kg som vågen visar nu ca 3 timmar senare med lite mat i magen. :( Iaf så ska jag börja gå lite efter jobbet och nu måste det vara SLUT på godisätandet.

Imorgon ska jag försöka att gå upp i tid så jag slipper springa till tåget, kanske hinner jag sätta upp håret oxå :D

Längtar efter Niklas, fast vi sågs imorse. Han är beroende framkallande :D

nope dax att fixa lite här hemma!

Inga kommentarer: