lördag 8 september 2007

Foton från helgen i mockfjärd

image119


Idag vaknade jag hemma hos mina föräldrar och det kändes ju rätt skönt att bara ligga där i sängen och fundera lite. Sen gick jag upp och fotade lite, bland annat mammas plantering på altanen. Pratade med Malin och hon skulle komma förbi lite senare så jag ställde mig och bakade en toscakaka, den blev knäckig och god :D

Kom ihåg att ta mått på Malin för hon ska äntligen få sin 30-års present, en korsett. Tror den kommer bli i grönt siden, hur tjustigt som helst!


image120

Min bror Linus slöar i soffan!

Fick ett foto på lillbrollan Limpan oxå, han låg i soffan och tittade på TV, inte sådär jätteglad över att syrran springer runt och fotar. Men han fastnade på ett iaf. :) Minsta brollan var inte hemma så han blev inte med på något foto, men kanske får ta några kort imorgon när vi ska på släktfika för att fira att pappa fyller 60 år och att morfar fyller 80 år (och att moster Anita fyllt 48 år).

Jag har äntligen kommit på en bra födelsedagspresent jag ska önska mig till min 30-års dag, en ny digitalkamera! Helt perfekt juh! Verkar finnas bra kameror för inte alls så mkt pengar, så vill man ju att den ska ha SD-minneskort så det inte blir så dyrt att köpa nytt.

återkommer med mer babbel...

Sådär är tillbaka, mamma hålelr på och sätter upp nya tapeter i ett rum där modem och annat sitter så det var bara o logga ner men nu så kan jag sitta här och slöa :D

image126
Något har gått fel och Oliwer måste hjälpa mamma, ser lite klurigt ut ;)


image123

Fortsatte att fota lite här hemma och det blev badrummet på övervåningen som fick synas lite.
Är så mysigt med badkaret :)

image124


Jag har även fotat lite annat men får bli en liten bild på min bror Petter, hans son Alfons och så är pappa Lennart med på ett hörn oxå :) Alfons fyllde 1 år den 11/8 men jag kunde inte komma och fira honom för jag var fast på jobbet :/

image125

Jag måste nog börja fota lite mer, känns som att förr fotade jag mycket mer nu känns det som det aldrig blir av :/ iofs har jag ingen kamera som fungerar jättebra just nu.
Alltså jag behöver ny kamera!!!




Inga kommentarer: