lördag 28 juli 2007

HELG!

image100

Tänka sig jag har ledig helg! Känns lite overkligt men väldigt skönt. Ska städa här hemma idag och eventuellt iväg till Sickla och handla underkläder. Men som det känns nu orkar jag knappt gå in i köket och fixa frukost, om det nu fanns nån hemma.

Har fixat ram till min fina affish med motiv av Tatuerar-Kalle, det är grejer det =)

Funderar på vad jag ska göra med en av väggarna här hemma, den är tom och känns lite tråkig. Har köksbordet vid den väggen men eftersom tapeten är en ljus beige så känns det bara så tråkigt. skulle vilja hitta något skoj att sätta upp men vad? Är ju säkert 3.5 meter lång vägg så finns lite plats så att säga.

Just nu så är det så skönt att vara hemma även om det är stökigt här. Efter att ha jobbat 4 dagar så blev jag otroligt trött på att träffa folk, så många är så korkade! Ibland blir man förvånad över hur svårt det är för många  människor  att lyssna på andra, inte konstigt att det blir tjafs då! Ska ta och gå och handla god helgfrukost och hämta ut två paket. Sen blir det nog och städa lite här.

Verkar bli lite sol ute oxå så man borde kanske se till att gå ut lite idag.

Har börjat mäta mig för nu har det gått lite för långt, så jag försöker hålla koll på vad jag äter och se till att det blir bra sammansatt. Men i ärlighetens namn så är det rätt svårt när suget sätter in. Fast så länge man försöker skärpa sig så är det ju bra :) skulle vilja gå ner i storlek så jag kan ha 38/40 igen så det blir till att minska en hel del på vissa ställen ;)

Var även hos herr doktor i torsdags, fick lämna 7 rör med blod fast han tror ändå att det inte är något fel på mig. Men skönt att de iaf kollar upp om det är något knas. Har ju fått blodproppar i händena och blåmärken bara nån nuddar mig. Men det var tydligen vanligt att kvinnor får så.. sen sa han att jag var i en ängslig ålder.. va fan menar han med det????

Nä dax att sätta fart här!

Inga kommentarer: