tisdag 17 juli 2007

Baka drömmar

image98

Idag var jag trött när det var dax att vakna men jag är ledig så jag låg kvar lite och hade det mysigt. Sen såg jag att det inte alls var soligt ute så då bestämde jag mig för att åka hem till mig och baka lite och fixa lite annat som behövdes göras. Så strax ska jag gå och posta några skor jag sålt på tradera. Bra att kunna bli a med sånt man är trött på och få en slant för det :)

Bakade drömmar som den här gången blev lite bättre :) Så har jag gjort en chokladkaka med kaffeglasyr även den blev bättre den här gången =) Strax ska jag laga mat och jag tror det blir plättar.

image99

Gjorde friterade majskolvar till lunch, inte världens bästa lunch men sjukt god. Låter majskolvarna ligga i olja med pressad vitlök ett tag innan jag friterar eller grillar dem. Blir supergott!

Ska nog ta och kolla om det finns något skoj på tradera som man kan ha på väggen. Har köpt en plansch nyss och behöver lite fler saker att sätta upp.


Inga kommentarer: