onsdag 8 augusti 2007

Lakritsflakes


image104

Jag är fast i nån sommarlovsteater på P3, "DICKIE HARDING". Vi lyssnar på radio på plocket, går lite lättare att jobba då. Så nu på sommaren har de ju radiotetater och såklart fastnar man i dem ;) Jag somnade kvart över nio igår så jag vaknade vid åtta tiden idag och så nu sitter jag och lyssnar på dickie harding. Spännande ;) Ger mig lust att fixa böcker i MP3-format.. men när skulle man hinna lyssna? Jobbar mest hela tiden. På fredag börjar en 7-dagarsvecka som inte ska bli så kul. Därför ska jag tatuera mig idag ;) Är ledig idag och imorgon, har precis haft en 6-dagarsvecka.. jippi.. Blir iaf bra med lön för augusti :)


image103

En tjej på jobbet berättade att det finns sjukt goda lakritsströssel att köpa, så jag gjorde det och åt med vaniljglass. JÄKLAR jag är fast är så sjukt gott, smakar som lakritspuck från barndomen :D

Skulle vilja sola lite men efter kl 12 i dag så funkar det inte ju, är ju inte så bra att sola skadad hud. Hoppas på sol vecka 34, då ska jag vara ledig i 5 dagar, blir så skönt. ska bara vara hemma och ta det lugnt.

Igår kom jag hem efter att ha bott hemma hos bästa N sen i fredags, han har varit bortrest så jag fick bo där och ha nära till jobbet :D iaf så när jag kom hem luktade det skit i min lägenhet :( disken stod i vatten som luktade inte allt för gott. Dumt att glömma det :/ Så nu på morgonen har jag diskat och diskat. Borde städa resten av lyan oxå men det är så varmt här just nu.


image105

Förrsten om du vill kolla in tuffa Alfons på youtube.com så sök på Alflonso så kommer det upp några söta filmer :) Han fyller 1 år på lördag, men de har redan haft hans kalas :) Tråkigt nog jobbade jag och missade det :(

Det har väl inte hänt så mkt i mitt liv, jobbar och jobbar och jobbar. Ska ta och äta frukost nu och sen blir det att åka in till söder för lite mysig smärta ;)

Inga kommentarer: