måndag 16 juli 2007

Längtan

image97

Just nu vill jag vara ledig, ha soligt väder och vara i Mockfjärd. Rätt underbar utsikt från mina föräldrars hus. Jag vill oxå bo i hus och ha det mysigt. När jag blir stor ska jag ha trägolv, såna gamla golv som låter lite.

Har varit lite bakis idag, jobbade 10:45 - 15:00 sen åkte jag hem och sov i några timmar. Efter det har ajg mest slöat här hemma. Ska strax lägga mig för det är jobb kl 07:00 imorgon. Så jag måste gå upp  kl 5 för att hinna med tåget som går 5:50. Lite jobbigt, eller man kanske kan ta ett senare.. måste kolla upp det.

Just nu längtar jag efter lön oxå, förra lönen var inte så mkt o hurra över och det känns i plånboken :( Lönen som kommer nu blir min första med prestationslön, ska bli kul o se hur mkt det blir :)

Borde göra något med mitt hår, känns som det bara hänger och ser skabbigt ut. Fast jag vill ju inte klippa mig för nu börjar jag få en rätt bra längd på håret det vill säga det går att sätta upp utan en miljon hårnålar :) Kanske ska tona det o se om det känns bättre... Eller ha en komma-på-bra-frisyrer-kväll :)

Nu är det nattis :)


Inga kommentarer: