onsdag 6 juni 2007

Wihooo!!

image80

Hittade det här tyget på tradera :) Nu har jag ytterligare lite mer tyg att sy ngt av .. Har rätt mycket sånt just nu, ska väl ta mig tid och sy nån dag. Den här veckan känns lite knökig, jobbar tis-lör , och så är det ju helgdag idag så idag jobbade jag som söndag. Skönt men hade gärna varit ledig. Sov hos herr P i natt, där sover man gott, vaknade halv tio och mådde bra. Kände mig riktigt prima!

Vi var ut igår och jag tog det lugnt med alkoholen ;) Drack några öl och några drinkar. Sen när vi skulle hem var både jag och herr P hungriga, fick dock vänta rätt länge innan maten hamnade i magen. Så vaknar man och känner att det är en toppendag, jag har mått väldigt bra idag. Varit glad och sådär :) *wiho!*

Nu sitter jag hemma och ska laga lite middag och sen ska jag sätta mig och sy sista korsetten på länge. Ska bli så skönt när det är gjort :D

Tyget jag fick ska nog bli soffkuddar tror jag fast kan bli lite mycket mönster med tanke på fondväggen.. aja får fundera på det där..

Har börjat läsa i Stieg Larssons sista bok, den är bra den :) Och tjock, super så den räcker ett tag :) Nu ska man bara ha tid att läsa oxå ;)

image81

På fredag tar min bror Linus studenten, tänk att den där lilla plutten är så gammal nu :) Jag kan tyvärr inte vara med och fira honom men jag tror han kommer gilla sin present rätt mycket iaf :D Ska åka hem till Dalarna under midsommar och det ska bli skönt att få hänga där även om det bara blir några dagar.

Snart är det dax för att fixa vänstra armen :D Har inte bestämt mig för hur stor den ska vara än men lär bli ganska stor :D Sen så ska jag ju boka tid för att få lite körsbärsblommor och fåglar på högra armen. Kommer bli fint det :D

Nä dax att göra lite nytta här hemma .. och sakna herr P lite mer :P

Inga kommentarer: