fredag 1 juni 2007

Just nu är det illa :/

image78
Sköldisen har blivit en sjukling :( och jag är så trött att jag vill mest lägga mig ner o gråta. Hela kroppen värker och känns jobbig, känner mig som en påse skit :/ Jobbade 7-19 igår och det känns i kroppen idag. Var trött redan kl 16 idag och det var olidligt att stå och vänta på tåget i 5 minuter vid slussen.

image79
Nu lagar jag varma mackor. Ska moffas mat och onyttigheter sen :D Det är soffan o jag som har dejt i kväll :P

I förrgår var jag hemma hos sköldis och då började han bli sjuk så man har väl nån sjuka i kroppen oxå, fast jag blir ju nästan aldrig sjuk helt o hållet.. Idag fick vi våra tidrapporter och jag har bara jobbat 144 timmar i Maj, inte bra, vill ju ha mer i lön ;) Men iofs är 144 timmar mycket bra när man egentligen bara jobbar 8,75 %

Fick några skivor jag beställt idag så nu lyssnar jag på en samling med johnny cash och snart blir det dolly parton.. och MASSOR av weeping willows :D

Vill ha en frisk sköldis här.. lr just nu duger ju en sjuk väldigt bra..  :)

Nä borde ta och äta maten nu och växa fast i soffan ;)

Inga kommentarer: