onsdag 13 juni 2007

Som att gå på moln

image82


Idag så blev jag iväglurad till Orminge centrum. Har fått en lampa jag budat in på tradera och skulle hämta ut den på företagscenter i Orminge. När jag kommer dit säger hon som står där  att paketet ligger på Ica i fisksätra! KUL! Jag har åkt buss i 40 min för att komma till det där jäkla stället.

Men en bra sak var att jag gick runt i centrumet lite och hittade de här inläggen till skorna. Nu gör inte mina hälar ont längre, känns som att gå på moln :D Fast de passar inte så jättebra i mina favvoskor men men det får gå ändå, är ju mest tänkt att jag ska ha dem på jobbet där man står upp i massor på hårt betonggolv.
Jag var även in på systemet och köpte lite cider ( Cidraie Cidre Blond ) som jag tänkte ha på grillfesten i mockfjärd på midsommar.

Idag är jag ledig men insåg att jag sen ska jobba SJU dagar i rad, fy tusan va hårt! iofs har jag sen ledigt i 3 dagar.
Ska träffa knaspaddan sen oxå :) Han är o jobbar idag men slutar rätt tidigt. Känns så bra med honom, längtar efter honom när han inte är nära mig. GAH! Kom hit o ge mig kram!!

Innan jag åker o träffar honom ska jag nog åka och boka en tid för tatuering här i Stockholm. Finns en tatuerare som gör supersnygga traditionella tatueringar så han ska få göra lite körsbärsblommor på min högerarm och några fåglar .. Vill ha fåglar nu på en gång men kanske lika bra att vänta lite. Det är ju inte direkt gratis att smycka armarna !


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i en bok jag köpte för ett tag sen. Försfattaren är en av mina favvisar, synd att han är död o inte kan skriva fler böcker :/

image85



Inga kommentarer: